Tottelevaisuuskoulutukset  jatkuvat sisätiloissa sunnuntaisin

2.2. klo 13.oo-14.oo                   15.3. klo 13.oo-14.oo
 9.2. klo 13.oo-14.oo                   22.3. klo 11.oo-12.oo (huom! aika)
 1.3. klo 13.oo-14.oo                   29.3. klo 13.oo-14.oo
 8.3. klo 13.oo-14.oo

Raision Koirakoulun halli  Vehnätie 9, 21200 Raisio
Halli sijaitsee Raision tehtaiden kupeessa (Vehnätie 9, 21200 Raisio), hyvien bussiyhteyksien varrella. Linjat 6, 7 ja 7A kulkevat tiheästi Raisiontietä Turku-Naantali-väliä, ja pysäkki on noin 300 m päässä hallilta. Halli on viitoitettu Raisiontieltä alkaen.

MUISTATHAN ULKOILUTTAA KOIRASI ENNEN KUN TULET KOULUTUKSEEN.

HALLIN SÄÄNNÖT

Jokainen koulutuksiin osallistuva tai tapahtumapaikalla vieraileva vastaa itse omasta, lastensa sekä koiransa turvallisuudesta. Jokainen huolehtii omaisuudestaan ja vakuutusturvastaan osallistuessaan koulutuksiin, ja vastaa itse koiransa hallille tai hallin muille käyttäjille mahdollisesti aiheuttamista esine-, henkilö- ja eläinvahingoista.

Hallissa treenataan ilman ulkokenkiä ja koirien kuratassut putsataan hallille tultaessa (hallin ovensuussa on tassupyyhkeitä).

Juoksuiset nartut eivät saa treenata hallissa, edes housut jalassa.

Hallin vuokraaja ja koulutuksiin osallistuva on velvollinen puhdistamaan hallissa olevilla aineilla pissa- ja kakka ym. vahingot mahdollisimman tarkkaan heti vahingon tapahduttua. Ensin kerätään kiinteät vahingot kakkapussilla (ja viedään ulkoroskikseen) ja sitten putsataan nestemäiset ja jäljelle jäävät huolellisesti pyyhkeitä ja oven vierestä löytyvää puhdistusainetta käyttäen. Vahingosta ilmoitetaan sähköpostilla toimisto@raisionkoirakoulu.fi heti sen tapahduttua - viimeistään tunnin jälkeen - ja kerrotaan, mihin kohtaan ja mikä vahinko on tapahtunut. Vahinkosakko on 5 euroa, joka maksetaan joko käteisellä hallilla olevaan lippaaseen tai tilille FI52 3131 1001 7992 99 / Raision Koirakoulu, viesti: sakko.

Hallin ulkoalueet on pidettävä siistinä ja koirien ei saa antaa tehdä tarpeitaan hallin seiniin tai muihin rakenteisiin. Hallista löytyy kakkapusseja, mikäli omat ovat päässeet loppumaan. Täydet kakkapussit VAIN ulkoroskikseen!

Kaikki kakat on kerättävä hallin tontilta, myös hallin viereisistä pienistä metsistä ja tien varsilta! Pidetään alue siistinä!

Hallin vuokraaja sitoutuu noudattamaan hallisääntöjä ja vastaa siitä, että tilat ja koulutusvälineet ovat samassa kunnossa, kuin vastaanotettaessa. Hallissa on videovalvonta.

Vuokraaja sitoutuu noudattamaan Suomen eläinsuojelulakia kaikissa koulutuksissa. Kaikkien koulutusvälineiden ja –tapojen, jotka aiheuttavat koiralle kipua, pelkoa tai tuskaa, käyttäminen on ehdottomasti kiellettyä. Väärinkäytöksistä ilmoitetaan eläinsuojeluviranomaisille.

Vuokra-aika alkaa sovitulla tasatunnilla ja halli tulisi olla luovutuskunnossa seuraavalla tasatunnilla. Lopetathan treenit siis hyvissä ajoin, jotta ehditte lopetella ja keräillä tavarat ennen seuraavien tuntilaisten sisääntuloa. Myös kurssien aikana halliin ei saa tulla ennen kuin edeltävä ryhmä (siltä puolelta, jossa kurssi on) on tullut ulos.

Mikäli halli (tai osa siitä) on vuokrattu ilman agility-esteitä ja vuokraaja kuitenkin käyttää näitä esteitä, niin siitä peritään sakko 50 € / h.

Koulutukseen osallistuville: Koulutukset ovat ilmaisia yhdistyksen jäsenille. Silloin tällöin koulutuksiimme osallistuu myös ei jäseniä. Tämän takia hallitus on päättänyt, että jäsenyys välillä tarkistetaan ennen kuin koulutus alkaa. Varaudu todistamaan jäsenyytesi.  Jäsenkorttina toimii Karvakuonot-lehdessä oleva osoitetarra.  Tiedon saat mukaasi esim. ottamalla kännykällä valokuvan lehden takakannessa olevasta tarrasta, jolloin se on helposti näytettävissä tarkastuksessa.