Talven Rally-Tokokoulutus

3.2.2019, 10.2.2019, 3.3.2019, 10.3.2019 ja 17.3.2019

klo 13.00-14.00

DoXX-areena, ovi 5 ja 7, Varastokatu 4, 21200 RAISIO

Tulethan koulutukseen aina ajoissa, myöhästely aiheuttaa
menossa olevaankoulutukseen  häiriötä sekä keskeytyksiä.

Hallikoulutukseen osallistuville: Koulutukset ovat ilmaisia yhdistyksen jäsenille. Silloin tällöin koulutuksiimme osallistuu myös ei jäseniä. Tämän takia hallitus on päättänyt, että jäsenyys välillä tarkistetaan ennen kun hallikoulutus alkaa. Varaudu todistamaan jäsenyytesi.  Jäsenkorttina toimii Karvakuonot-lehdessä oleva osoitetarra.  Tiedon saat mukaasi esim. ottamalla kännykällä valokuvan lehden takakannessa olevasta tarrasta, jolloin se on helposti näytettävissä tarkastuksessa.

Muistathan ulkoiluttaa koirasi ennen koulutusta, ns. pissasakko on 2 euroa/vahinko. Maksu suoritetaan käteisellä kassalippaaseen.

HUOM! Tiloihin ei saa tuoda koiraa, jolla on juoksuaika, kennelyskä tai kirppuja/väiveitä/täitä, mikäli koirasi tassut ovat kuraiset, pyyhi ne pyyhkeellä heti ovella.  Varaa mukaasi sisäkengät tai sukat (tai lainaa meiltä), sillä ulkokengät tulee jättää oven suuhun. Lattialle ei saa heittää metallisia noutokapuloita. KIITOS!